Releks vakantie

1 augustus 2015 - Lagos, Portugal

Het voordeel van zo'n vakantie is dat je weinig foto's maakt en tijd genoeg hebt om alles te uploaden. Het is hier goed warm. X wil het liefst de hele dag in het zwembad spelen, terwijl we op een steenworp afstand van het strand zitten. Het water van de oceaan is zo koud dat je binnen enkele seconden weer bent afgekoeld, te snel om goed te kunnen snorkelen. Alleen Bas kan het langer verdragen.

Lagos is een leuk stadje, niet al te strak afgewerkt. Maar wat vooral adembenemend mooi is hier, zijn de rotsen langs de kust met kleine en grotere stranden. Tijdens het hardlopen heb ik al volop kunnen genieten van het uitzicht. Wauw!

1. Jan:
    3 augustus 2015
    goed bezig elke dag zei je, morgenavond ga ik ook hardlopen
    morgen 30 graden
  2. Joan Bos:
    3 augustus 2015
    Lagos! Leuk! Daar heb je van die mooie rotsen. Boottochtje maken langs de rotsen! Hartstikke leuk! En in Faro heb je nog een kapelletje bekleed met mensenschedels. Heel apart. Veel plezier! Groeten uit Maarssen.
  3. Els:
    Beetje in de zon kan geen kwaad, goed voor je botten, wel goed insmeren.